Спілкування у розділі «Обговорення»

Даний розділ призначений для спілкування між користувачами CRM системи, проведення онлайн зустрічей, створення окремих каналів комунікації для груп співробітників, надсилання персональних повідомлень. А також для застосування вбудованого чат-помічника Easy-Busy bot.

Інструкція з використання

Щоб розпочати спілкування з іншими користувачами системи (співробітниками компанії), перейдіть до розділу «Обговорення» у лівій бічній панелі.

Інтерфейс програми складається з таких функціональних блоків:

  1. Вкладки «Вхідні», «Позначені зірочкою» та «Історія» призначені для відображення відповідних категорій повідомлень в основному вікні.
  2. Вкладка «Канали» призначена для створення та застосування групових чатів з користувачами.
  3. Вкладка «Особисті повідомлення» використовується для персонального спілкування з окремими співробітниками.
  4. Кнопка «Почати зустріч» дозволяє запустити онлайн зустріч з обраними користувачами у форматі відеоконференції.

Як розпочати зустріч у відео-форматі

Для того, щоб почати спілкуватися зі співробітниками через онлайн-відео, виконайте такі дії:

  1. Натисніть кнопку «Почати зустріч» (надайте браузеру доступ до камери та мікрофону).
  2. У вікні, що відкриється, почніть вводити імена користувачів, система знайде їх автоматично.
  3. Клацніть кнопку «Запросити до групового чату».
  4. За необхідності використайте іконки налаштувань, щоб обрати пристрій, «поріг виявлення голосу», прикріпити файл та виконати інші дії.
  5. Завершіть зустріч, натиснувши на червону кнопку «Відключити».

Створення групового каналу

У вкладці «Канали» ви можете створювати окремі чати між співробітниками різних команд та департаментів.

  1. Для створення нового каналу натисніть на значок «плюса» (+).
  2. Введіть назву каналу.
  3. Натисніть «Створити».

Після створення каналу, додайте до нього учасників:

  1. Перейдіть до іконки «Додати користувачів».
  2. У вікні, що відкриється, почніть вводити імена користувачів, система знайде їх автоматично.
  3. Клацніть кнопку «Запросити до каналу».
Примітка

Щоб переглянути всі створені канали, приєднатися до них або покинути — натисніть на значок «шестерні» у вкладці «Канали». У вікні, що відкриється, ви також можете створити новий канал, натиснувши кнопку «Новий».

Спілкування через «Особисті повідомлення»

Використовуйте вкладку «Особисті повідомлення» для зручного спілкування з окремим співробітником.

  1. Натисніть значок «плюс» (+).
  2. Почніть вводити імʼя користувача, система знайде його автоматично.
  3. Напишіть текст, додайте смайл, вкладений файл або голосове повідомлення.
  4. Натисніть «Надіслати» (або використайте кнопку Enter).
Примітка

У блоці «Особистих повідомлень» можливо використовувати вбудований чат-бот. Щоб переглянути доступні команди, перейдіть до боту, введіть у текстове поле знак косої риски «/» та натисніть «Надіслати».

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.